5 výhod posílání SMS zpráv přes internet

28.03.2022

Zasílání SMS zpráv přes internet přináší oproti SMS z mobilu různé benefity. Využívají se pro marketingové kampaně, důležité novinky či aktuality, potvrzení objednávky či informace o odeslání zboží. V dnešním blogu vám přinášíme 5 výhod, pro které naši zákazníci tuto službu nejčastěji vyhledávají.

1. Hromadné zaslání SMS zpráv

Naše SMS brána umožňuje posílat hromadné zprávy zkopírováním telefonních čísel, na která chcete SMS poslat, nebo importem souboru s telefonními čísly ve formátu .xls nebo .csv. Díky této funkci ve vysoké míře urychlíte celý proces. Namísto ručního vyhledávání jednotlivých telefonních čísel vašich klientů stačí vložit telefonní čísla, která si stáhnete svého adresáře, databáze nebo CRM systému.


hromadné zasílání SMS přes internet
Hromadné SMS zprávy přes internet šetří drahocenný čas.
Namísto vyťukávání zpráv přes mobil je můžete zaslat pohodlně přes počítač.

2. Vlastní identita odesílatele - SMS bez čísla

Další z nejvíce oceňovaných výhod je možnost poslat SMS bez čísla odesílatele. Namísto něj může být jako odesílatel SMS uveden název vaší firmy, jméno nebo jiný text v rozsahu 11 znaků.

SMS z utajeného čísla, resp. s názvem odesílatele namísto telefonního čísla má zejména dvě výhody. Nejen, že název resp. jméno působí profesionálněji, ale v případě velké kampaně, v jejímž rámci zašlete velký počet SMS zpráv zákazníkům, vám nebude chodit zpět množství odpovědí.


3. Automatické posílání zpráv

Automatické posílání SMS využijete zejména tehdy, chcete-li zákazníkům potvrdit provedení nějakého úkonu na vaší stránce. Automatické zprávy zabezpečuje tzv. služba SMS API, která propojí váš interní zákaznický systém, ve kterém provádíte zákaznické transakce, s SMS bránou. Nastavení závisí pouze na vašich požadavcích. SMS lze odeslat například. po potvrzení objednávky, odeslání zboží, vyřízení reklamace či v jiných momentech.

Automatické posílání SMS
Díky SMS API se zákazníkům automaticky pošlou informační SMS.
Odešlete je potvrzením objednávky ve vašem systému nebo při expedování objednávky.

4. Informace o stavu SMS

Pokud si chcete být jisti, že zprávy byly v pořádku doručeny, určitě oceníte informaci o jejich stavu. V závislosti na něm můžete v archivu poslaných zpráv vidět u každé SMS informaci „Doručená“, „Odesílá se“, nebo „Nedoručená“. Díky nim budete vědět, jestli není třeba na některé z telefonních čísel poslat zprávu ještě jednou.

5. SMS šablony

Pokud často zasíláte zprávy nebo zákaznické akce ve stejném znění, oceníte možnost uložení SMS šablon. Kromě předvolení samotného textu lze v šabloně uložit i čísla příjemců a identitu odesílatele, která však můžete před odesláním v případě potřeby jednoduše změnit. Následně stačí jen zvolit žádanou šablonu a během pár vteřin můžete odeslat zprávu všem zákazníkům.

Nejen kvůli těmto benefitům jsou SMS zprávy přes internet skvělým pomocníkem pro rychlý a dostupný kontakt s klienty. Vzhledem k nízkým nákladům, žádnou vázanost a vysokou efektivitu je vřele doporučujeme zahrnout do vašeho komunikačního manuálu. Pokud jsme vás touto službou zaujali a měli byste zájem ji vyzkoušet, neváhejte nás kontaktovat na lince zákaznické podpory +420 210 012 420 nebo e-mailem na [email protected].

Hodnocení uživatelů: %1$s / %2$s 3

Autor blogu - Petra Čtvrtníčková
V naší společnosti jsem začínala na obchodním oddělení jako podpora pro potenciální i stávající zákazníky. Za 3,5 roku jsem se naučila mnoho o zákaznických potřebách či požadavcích a zjistila jsem, jakou situaci se klienti snaží nejčastěji vyřešit a o jaké služby mají největší zájem. Později mě zlákal marketing, kde využívám všech svých dosavadních zkušeností a spolu s kolegy se věnuji novým projektům, službám a návrhům na zlepšování. Také se zabývám psaním blogů a článků, které pomáhají našim čtenářům přijít na to, jak by jim služby VIPTel mohly usnadnit pracovní či soukromou komunikaci.

petra
Instagram logoLinkedIn logoFacebook logoVIPTel blog logo

Zpět na všechny blogy