Základní funkce ústředny

Klapky

Kromě zjednodušení si zdlouhavého vytáčení celých telefonních čísel vám klapky umožní nastavit a využívat různá směrování a distribuci hovorů ve spolupráci s dalšími funkcemi ústředny.
Vyzváněcí skupiny

Definujte si vyzváněcí skupiny pro různá oddělení, kanceláře, nebo vedoucí pracovníky. Hovory mohou následně zvonit všem naráz, postupně po určité době, případně pouze těm, kteří budou ve skupině aktivně přihlášeni.
Přepojování hovorů

Funkce přepojování hovorů Vám zabezpečí možnost přepojit hovor kolegovi, nebo jinému oddělení. Hovor můžete přepojit s ohlášením, nebo bez ohlášení.
Podržení hovoru

Podržení hovoru oceníte, pokud se potřebujete během vašeho telefonátu např. narychlo něco zeptat kolegy a nechcete, aby vás člověk na druhé lince slyšel. Namísto toho se osobě při čekání přehrává hudba, nebo hláška, kterou si sami vyberete.
Přesměrování hovoru

Hovory můžete přesměrovat manuálně v případě, že nebudete u svého telefonu, nebo lze nastavit trvalé automatické přesměrování po určitém zazvonění nebo např. mimo pracovní dobu.
Časové podmínky

Díky časovým podmínkám může ústředna směrovat hovory podle toho, zda jste v určitých časech v kanceláři, nebo ne.Mimo pracovní doby může hláška vašich zákazníků informovat, kdy budete znovu k dispozici a poprosit je, aby vám zanechali odkaz.
Hudba při čekání

Během čekání na přepojení hovoru, nebo při podržení hovoru se člověku na lince může přehrávat příjemná hudba, nebo informační hláška podle vašeho výběru. Zpříjemněte dobu čekání a navoďte Vašim klientům příjemnou atmosféru.
Hlasová schránka

Pokud chcete, aby se vám zákazníci se svým požadavkem vždy dovolali, je ideální využít hlasovou schránku. Nastavit ji lze zvlášť na samostatné klapky, pro jednotlivá oddělení, nebo i plošně na všechny telefony, například mimo pracovní hodiny.
Parkování hovoru

Parkování hovoru je funkce užitečná například v případě, když se při telefonování potřebujete přemístit do jiné kanceláře. Hovor jednoduše "odparkujete" a následně si ho vy nebo kolega přeberete na jiném telefonu.
Propojování kanceláří

Pokud máte více kanceláří nebo poboček, které se nenacházejí na stejném místě, můžete je jednoduše propojit s virtuální ústřednou a našimi službami. Můžete si volat mezi pobočkami pomocí klapek či přepojovat hovory.
Telefonní seznam

Rozhraní PBX managera nabízí i využívání Telefonního seznamu, díky kterému můžete uchovávat všechny kontakty na jednom místě. Jednotlivé kontakty lze ukládat ručně, nebo i hromadně importovat souborem ve formátu .xls, nebo .csv.
Seznam hovorů

Díky seznamu hovorů máte kompletní přehled o všech hovorech, které byly uskutečněny přes ústřednu. Je možné je vyfiltrovat podle klapek, telefonního čísla, či data. Pokud využíváte nahrávání hovorů, přímo při konkrétním hovoru si ho lze zároveň i přehrát.
Hlášky

Přivítejte své zákazníky na lince uvítací hláškou, oznamte jim vaše otevírací hodiny, nebo jich poproste o zanechání odkazu. Samotné hlášky nám lze dodat předem nahrané, nebo si vyberte některého z našich hlasatelů a my je za vás připravíme.
Vzdálené vyzvednutí hovoru

Pokud se často stává, že kolega není u svého telefonu a právě tehdy mu někdo volá, určitě oceníte vzdálené vyzvednutí hovoru. Díky této funkci můžete jediným stisknutím tlačítka na vašem telefonu zvednout příchozí telefonát, který zvoní na jiném zařízení.
Zaujala vás naše nabídka? Neváhejte nás kontaktovat
e-mailem na adrese
[email protected]telefonicky na naší zákaznické infolince
+420 210 012 420nebo prostřednictvím kontaktního formuláře níže