Pokročilé funkce ústředny

pokročilé funkce ústředny

Automatická spojovatelka (IVR)
Hlasové menu


pokrocile

Automatická spojovatelka (IVR) je automatický systém hlasového menu. Přivítá volajícího, představí mu možnosti, na která oddělení se může dovolat a jeho hovor přesměruje tam, kam si zvolí.

Nahrávání hovorů


pokrocile

Nahrávání hovorů je užitečná funkce, díky které se můžete opět vrátit ke svým telefonátům. Využijí ji zvláště ti, kteří vyhodnocují telefonáty, na základě kterých následně zvyšují kvalitu komunikace s volajícími nebo společnosti, které přijímají telefonem objednávky a potřebují je uschovat.

Čekací řady


pokrocile

Čekací řada je funkce využívaná hlavně u velkého množství hovorů. V případě, že není volný žádný operátor, příchozí hovory čekají v řadě na vyřízení. Zákazníkům se v řadě může přehrávat informace o vaší nejnovější akci či kolikátí jsou aktuálně v pořadí.

Virtuální fax


pokrocile

Virtuální fax zabezpečí všechny funkce klasického faxu bez nutnosti využívat fyzické faxové zařízení. Faxy přijímáte do libovolné emailové schránky a odesíláte je z rozhraní PBX managera.

Reporty a statistiky


pokrocile

Statistiky a reporty vám podrobně zobrazí informace o voláních v rámci zvoleného období. Díky nim budete mít přehled např. o délce hovorů, počtu hovorů, vytíženosti zaměstnanců, telefonních číslech či mnohých dalších údajích.

Konferenční hovor


pokrocile

Pokud potřebujete spojit vícero kolegů, zákazníků či partnerů, kteří nemají možnost setkat se, nejlepší možností je využití telekonference. Díky ní si mohou popovídat mnozí účastníci bez ohledu na to, kde se nacházejí.

Přehled nevyřízených
hovorů


pokrocile

Funkce nabízí informativní přehled o tom, zda jste se spojili se všemi telefonními čísly, od kterých jste měli zmeškaný hovor. Vyřízení těchto hovorů si můžete zkontrolovat pomocí filtru v rozhraní PBX Managera.

Správa čekacích řad
 


pokrocile

Pokud potřebujete mít přehled o přihlášených a odhlášených klapkách vašich agentů, připravili jsme pro Vás správu čekacích řad, kde můžete jediným klikem přes rozhraní ústředny přihlásit nebo odhlásit klapku.


Zaujala vás naše nabídka? Neváhejte nás kontaktovat

e-mailem na adrese

info@viptel.cz

telefonicky na naší zákaznické infolince

+420 210 012 420

nebo prostřednictvím kontaktního formuláře níže

Kontaktní formulář

Pole označená hvězdičkou (*) jsou povinné

Po přijetí Vaší zprávy Vás bude kontaktovat obchodní tým VIPTel.