Přenos telefonního čísla

prenos čísla

S přenosem čísla vám rádi pomůžeme, stačí jen postupovat podle našeho návodu.

Pokud ještě nejste náš zákazník:

  1. Objednejte si program VIPTel.
  2. Přímo při objednávce programu VIPTel zvolte možnost: požaduji přenos telefonního čísla od jiného operátora.
  3. Pošlete nám podepsanou objednávku.
  4. Po přijetí objednávky vás budeme kontaktovat ohledně přenosu čísla.

Pokud už jste naším zákazníkem:

Pokud už jste našim zákazníkem a chcete si k nám přenést další telefonní čísla, zavolejte nám, nebo nám emailem na info@viptel.cz zašlete následující informace:

  1. Vaše jméno nebo název společnosti, pod kterým u nás máte vedené služby.
  2. Telefonní číslo, které chcete přenést.
  3. Název operátora, u kterého je aktuálně vedeno vaše tel. číslo.
  4. Pokud chcete přenést pouze jedno telefonní číslo, nebo číselný rozsah, je třeba zaslat nám číslo OKU (Ověřovací kód účastníka).
  5. V případě, že budete chtít přenášet více čísel, nebo číselných rozsahů, bude nutné podepsat dokument, tzv. CAF (Účastnický autorizační formulář), který vám zašleme.

Po podepsání potřebných formulářů je celý proces přenosu telefonního čísla na nás. O procesu přenosu vás budeme informovat.


Důležité informace

Do sítě VIPTel si můžete přenést české telefonní číslo pevné linky s geografickou předvolbou a barevné čísla s předvolbami 800, 810-819, 830-839, 843-846. Pokud máte zájem o přenesení VoIP čísla, je tento přenos možný, pokud ho podporuje váš současný operátor. Za určitých okolností je možné přenést i zkrácené čísla. V případě zájmu pro Vás možnosti přenosu vašich čísel rádi prověříme.

Před přenosem

Před přenosem telefonního čísla není nutno podávat výpověď smlouvy vašemu původnímu operátorovi. Ukončení smlouvy s vaším původním operátorem bude iniciováno automaticky v den ukončení přenosu telefonního čísla.

Trvání přenosu telefonního čísla

Proces přenosu telefonního čísla trvá 3 pracovní dny ode dne, kdy požádáme vašeho původního operátora o přenos čísla. Pokud budete chtít číslo přenést v jiném termínu, oznamte nám požadované datum před zahájením přenosu.

Přístupnost čísla během přenosu a jeho nastavení v síti VIPTel

Telefonní číslo s údaji pro jeho nastavení najdete v zákaznické zóně ještě před samotným přenosem (obvykle 1 den před přenosem), abyste mohli provést nastavení svých VoIP zařízení. Číslo budete moci využívat od úspěšného ukončení přenosu čísla. Informace o ukončení přenosu Vám bude odeslána e-mailem.

V případě nejasností jak postupovat při přenosu telefonního čísla od vašeho současného operátora nás kontaktujte na info@viptel.cz alebo +420 210 012 420.