Návod k nastavení VoIP aplikace VIPTel Phone

Tento návod vám pomůže nastavit si následující:

Nastavení telefonního čísla do aplikace VIPTel Phone

Podle tohoto návodu postupujte, pokud chcete nastavit do aplikace telefonní číslo, ne klapku

  1. Nainstalujte si aplikaci VIPTel Phone Google Play pre Android, nebo z App Store pro iOS zařízení..
  2. Na úvodní obrazovce aplikace klikněte na piktogram QR kódu


     
  3. Zařízení vás následně vyzve k udělení povolení k použití kamery k oskenování QR kódu - klikněte na "Allow"
     


     

  4. Následně je třeba do aplikace nasnímat QR kód náležící k účtu, který najdete v Zákaznické zóně v záložce Přihlašovací údaje a přehled
    1. Pokud používáte Zákaznickou zónu přes prohlížeč v počítači, postupujte následovně:
      V sekci Přihlašovací údaje a přehled si u čísla, které máte zájem v aplikaci nastavit, rozklikněte QR kód ve sloupci App. QR kód naskenujte pomocí samotné aplikace


    2. Pokud používáte Zákaznickou zónu přes smartphon (na kterém chcete nastavit aplikaci), postupujte následovně:
      1. Přihlaste se na smartphonu do Zákaznické zóny a v sekci Přihlašovací údaje a přehled klikněte u čísla, které máte zájem v aplikaci nastavit, na ikonku VIPTel ve sloupci App .
      2. aplikace si automaticky stáhne konfiguraci a vyplní potřebné údaje pro přihlášení.


  5. Po naskenování kódu se stáhne konfigurační soubor a automaticky vyplní jméno a heslo pro přihlášení. Aplikace je připravena k přihlášení.
    Po přihlášení Aplikaci udělte povolení používat mikrofon, reproduktor a telefonní seznam.

     

  6. Gratulujeme, VIPTel Phone je připraven k používání!
     

Nastavení klapky z PBX Managera do aplikace VIPTel Phone

  1. Nainstalujte si aplikaci VIPTel Phone Google Play pre Android, nebo z App Store pro iOS zařízení..
  2. Na úvodní obrazovce aplikace klikněte na piktogram QR kódu


     
  3. Zařízení vás následně vyzve k udělení povolení k použití kamery k oskenování QR kódu - klikněte na "Allow"
     


     

  4. Následně je třeba do aplikace nasnímat QR kód příslušející ke klapce, který najdete v PBX Manageru v záložce Klapky
  5. Ve sloupci App v PBX Manageru klikněte na piktogram QR kódu


     
  6. POZOR! Pokud klapka nebyla doteď používaná v aplikaci VIPTel Phone, nebo ji náš technik nevytvořil pro tento účel, budete vyzváni k potvrzení aktivace klapky k používání klapky v aplikaci VIPTel Phone. Pokud je klapka přihlášena na jiném zařízení, po aktivování klapky na VIPTel Phone bude původní zařízení odhlášeno. V případě, že používání klapky na VIPTel Phone deaktivujete, klapka se opět zaregistruje na původním zařízení. Pokud s tím souhlasíte, klikněte na "Aktivovat VIPTel Phone na klapce". Pokud máte zájem o používání klapky na původním zařízení a zároveň i na VIPTel Phone, kontaktujte, prosím, nejdříve naši technickou podporu +420 210 012 421 nebo na [email protected].  
  7. Po potvrzení aktivace VIPTel Phone znovu klikněte na piktogram QR kódu, který zobrazí přímo kód, který naskenujte aplikací VIPTel Phone
  8. Po naskenování kódu se stáhne konfigurační soubor a automaticky vyplní jméno a heslo pro přihlášení. Aplikace je připravena na přihlášení.
    Po přihlášení Aplikaci udělte oprávnění používat mikrofon, reproduktor a telefonní seznam.

  9. Gratulujeme, VIPTel Phone je připraven k používání

     

Nevíte si rady s nastavením? Kontaktujte naši zákaznickou podporu
e-mailem na adrese
[email protected]
nebo telefonicky na čísle
+420 210 012 421.

Rádi vám pomůžeme.